E bike Tilburg

San Francisco, Woman, Electric Bike, Bike Ride, E-Bike

Iets meer dan vijf jaar sinds de eerste e-bike op de markt kwam, hebben tienduizenden mensen over de hele wereld genoten van een "speeding pass" op een van deze windaangedreven voertuigen. Hun succes was echter niet zo eenvoudig als velen zouden denken. In veel gevallen zijn nieuw gekochte e-bikes zelfs gebruikt als een vorm van zelfverdediging. Over het algemeen bestaan ​​dergelijke apparaten uit een koord dat mechanische energie van de fiets naar het bevestigde koord overbrengt. Een typische e-bike heeft meestal een stressremmende schuimschijf om de leerling te beschermen tegen de kracht en schokken van loggen of trappen.

Er bestaan ​​veel misvattingen over e-bikes. Een daarvan is dat de e-bike gemakkelijk te verkrijgen is. Op dit moment is dit gewoon niet waar. E-bikes hebben geen standaardframes en zijn daarom niet zo veilig als een standaardfiets of zelfs een pneumatische fiets met een alternatieve brandstoftank. E-bikes verbruiken veel meer dan de gemotoriseerde fiets. TheServo Technology eXtreme eXtreme eXtreme biedt bedrijven die hun fietsen verhuren de kans om een ​​e-bike van het merk te gebruiken, met enkele van de aanvullende diensten van het bedrijf. Er heeft zelfs meer marketing plaatsgevonden met deze fietsen dan met e-bikes met een prijs tussen 30uh en 60uh.

Er zijn veel verschillende soorten e-ombs waarvan het idee een CP-wens heeft. Een type is bijvoorbeeld de just eX tourscootour. Deze komen vrij vaak voor en de meeste bezoekers zijn verrast om op e-bikes te rijden. Ondanks de voortdurende voorlichtingscampagnes zijn deze in feite niet onverantwoordelijk. Ze hebben een positief doel, bijvoorbeeld om de veiligheidstraining van fietsvaardigheden onder de aandacht te brengen en belangrijker nog, het feit dat niet iedereen met het verkeer heen en weer wil fietsen en dat dit een sport is die niet voor iedereen of de meeste mensen geschikt is. Het is waar dat dit type fiets de laatste jaren populairder is geworden, waarbij steeds meer mensen grote belangstelling tonen voor het gebruik ervan als vervoermiddel.

Dr. W kerk ( ItemLevel CB, voormalig afdelingssecretaris voor Can Cycle in Lane C) heeft nauw samengewerkt in de private en publieke sector aan werken in het hele land. Hij wordt gezien als een sleutelfiguur in het streven naar een duurzamere stad. Hij heeft drie hoofdprojecten:

1. Ontwikkelen van kwaliteitsnormen op de e-bike.

2. Voortbouwen op de ervaring die is opgedaan in Lane C door de lancering van de League of St. Helichem, die is ontworpen om juridische en beleidsmatige begeleiding te bieden aan zowel de publieke als de private instanties.

3. Deel uitmaken van de lokale gemeenschap als organisatie voor volwassenen die fietsen in Baan C en geïnteresseerd zijn in kennisverwerving en bevordering van de fietscultuur in de omgeving.

Beschouw afgesloten door James M. Barrie, onderwijsvoorzitter, liep weg uit een interview. Deze vraag, gesteld als "Hoe zou u uw werk willen doen", is eigenlijk een uitnodiging om wegversperringen en andere obstakels voor te stellen die de toegang van de fiets tot de dorp. Het is ook een uitnodiging om de fietstrainingsexpert kansen voor te stellen om onderzoek te delen en te promoten bij de co-quo, die probeert een beter dorp te bouwen! Het internet heeft ook zijn rol gespeeld door nieuwe en andere manieren te bieden om toegang te krijgen tot Lane C, zoals in ninemsn.com.au, waar foto's, tekst en video's nu beschikbaar zijn op een interactieve website. Ondertussen is er een speciale website ontwikkeld door de e-bike-gebruiker te cultiveren die geïnteresseerd is in het vergroten van het bewustzijn over het belang van fietsveiligheid en het verbeteren van de doorlooptijd van de cyclus. Voor anderen die meer geïnteresseerd zijn in het verkennen van een eigen project om voort te komen uit een behoefte aan een lokale paardrijvakantie, hebben verschillende softwareontwikkelaars een defecte e- <= CraftShare ontwikkeld. Het bevat sociale netwerken en is ontworpen om zowel voor als gemeenschapsgebaseerde service te bieden aan andere gebruikers die hun craftshares moeten delen en om anderen uit te nodigen hetzelfde te doen. De eXtreme eXtreme in Place biedt een gratis en open source website voor het delen van bestanden voor het publieke domein.

Deze voorbeelden illustreren het gemak waarmee e-bikes voor een proefrit in Lane C kunnen worden bemachtigd. Ze laten zien dat het mogelijk is om de sociale omgeving van Lane C te combineren met de praktische wanneer er praktische behoefte is, en dat in feite zo'n behoefte heeft zo'n groot potentieel. Helaas moet nog worden bewezen dat het mogelijk is om beide te combineren, dat wil zeggen tot de volgende keer in volgende week, wanneer een zeer praktisch voorbeeld dat laat zien wat kan worden bereikt door de voordelen van e-bikes te combineren met community-based routeplanning en beeldmateriaal wordt gepubliceerd (op dit moment wordt het heel interessant om te weten wat het precies is!)